Wednesday, November 11, 2009

vIsiTiNg JeAn @ RaWaI iNi AnDaN



LasT mOntH ..
25 NoVeMbeR 2009
lama dah nda betemu ngau jean..so aku plan ka bejalai agai ia kin.rindu bah katakan...lama nda betundi ngau io....lama dah nda tinduk sama ahakk
weekend sebedau aku nurun k kedah aku mawa agai anak dara Akim siku nya....diau ba Jean dua ari dua malam..package lengkap k bisi disediaka d rumah jean n sumenye adalah percuma...kan Jean kan????heheh. tambah mega aku ngau ia merasmikan new bedroom set ia t baru beli mami ia.agi bau cina...ahaha
ndai entu mayuh aktiviti kami duai laban ti ndai trnspot.
second day ku dia kami duai kuar brkfst ngau alex..makai bakuteh n mee kompua.
dh nya kami duai jean alu bejalai agai park city mall kot,enti nda salah aku meh...tosah ga laban k ukai urg din. sebenar ia kami duai ngnti Mami K ko Jean a.k.a Kerandang dia.ngnti mami nya datai ari Miri.
tunggu punya tunggu kami duai pan nuci buk....tok mua sepengudah k nuci buk..shantek ka jean??
udah nuci buk kami duai ka makai aiskrim...rutin wajib enti jalai2...mish melaka ice cream...yum,yum,yum



malam nya Mami K mai kami duai attend gathering rk ba rumah Johny Cuat..
huhuhu...first time begulai ngau bala RK.





pOsTed By, BlUeBaRy


0 comments:

Post a Comment